Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία
Καθώς ψωνίζει Χριστουγεννιάτικα δώρα στο εμπορικό κέντρο, η Τζέσι κατηγορείται άδικα για κλοπή πιστωτικής κάρτας!
Όταν οι γονείς των παιδιών παγιδεύονται σε μια χιονοθύελλα, η Τζέσι αναγκάζεται να αγοράσει μόνη της τα Χριστουγεννιάτικα δώρα τους, να διακοσμήσει το σπίτι και να πάει τα παιδιά στο εμπορικό κέντρο να δουν τον Αη Βασίλη, όπου εν τέλει, συναντούν τα σκανδαλιάρικα ξωτικά του.