The Last Meal
Στην προσπάθεια να βρει μια συγκεκριμένη γαστρονομική συνταγή για την επέτειο ενός ζευγαριού, ο Γουόλτερ αναζητά τον σεφ που είναι υπεύθυνος για την δημιουργία αυτού του πιάτου και την πηγή της μοναδικής, καπνιστής γεύσης του.
Στην προσπάθεια να βρει μια συγκεκριμένη γαστρονομική συνταγή για την επέτειο ενός ζευγαριού, ο Γουόλτερ αναζητά τον σεφ που είναι υπεύθυνος για την δημιουργία αυτού του πιάτου και την πηγή της μοναδικής, καπνιστής γεύσης του. Η έρευνα αποκτάει ένταση και όλοι στο μπαρ καταλήγουν σε μια κατάσταση ζωής και θανάτου μεταξύ του σεφ «Τέρας του Καπνού» κι ενός μαφιόζου.