Η Καταδίωξη
Ο Ο. Τζέι Σίμπσον αγνοείται με το λευκό Μπρόνκο, ο Ρόμπερτ Σαπίρο και ο Ρόμπερτ Καρντάσιαν διαχειρίζονται τις συνέπειες, καθώς η Εισαγγελία και η Αστυνομία του Λος Άντζελες προσπαθούν να περισώσουν την υπόληψή τους και να τον βρουν.
Ο Μπιλ Χότζμαν δίνει εντολή στον Ρόμπερτ Σαπίρο να παραδώσει τον Ο. Τζέι και ο Ρόμπερτ Καρντάσιαν δίνει στον Σαπίρο ένα τρομακτικό σημείωμα. Καθώς η Αμερική συγκλονίζεται με την υπόθεση, ο Χότζμαν και ο Σαπίρο προσπαθούν αμφότεροι να περισώσουν την υπόληψή τους ενώπιον των μέσων ενημέρωσης. Όταν ο Ο. Τζέι τρέπεται σε φυγή με το λευκό του Μπρόνκο, ο Καρντάσιαν μεταφέρει στην οικογένειά του κάποια συνταρακτικά, πλην όμως ψευδή, νέα, και το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της πόλης περνά σε δεύτερη μοίρα όσον αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη. Ο Τζόνι Κόχραν μιλάει για τις ρατσιστικές προεκτάσεις της καταδίωξης του Ο. Τζέι στην τηλεόραση, ενώ ο Κρίστοφερ Ντάρντεν διαπληκτίζεται με τους γείτονές του. Ο Ο. Τζέι καταφέρνει να φτάσει στον προορισμό του και κάνει μια συμφωνία με τη διαμεσολάβηση του Καρντάσιαν.