Μέσα στα δάση
Στον νότο, ο καιρός είναι έτοιμος να αλλάξει, αλλά, προς το παρόν, με το μόνο που ασχολούνται όλοι είναι με μικροδουλειές και κόντρες με τα σνόουμομπιλ. Η άφιξη της κακοκαιρίας σημαίνει ότι για τον Θορντ ξεκινά η δουλειά, ενώ τόσο για τους Νορβηγούς όσο και για τους ξένους φορτηγατζήδες αρχίζει η ταλαιπωρία. Στον βορρά, εμφανίζονται δυσκολίες στο δάσος, όπου ανατράπηκε μια θεριστική μηχανή, και σε έναν λάκκο με λάσπη, όπου είναι έτοιμος να βυθιστεί ένας εκσκαφέας.