Το Ημερολόγιο ενός Σπασίκλα
Η σειρά βιβλίων του Τζεφ Κίνι «Το Ημερολόγιο ενός Σπασίκλα» ζωντανεύει σε μια απίστευτη περιπέτεια κινουμένων σχεδίων.