The One About Friends
Ο Κλίβελαντ ανησυχεί που ο Κλίβελαντ Τζούνιορ δεν έχει φίλους και έτσι προσκαλεί τον γιο του γείτονά τους, τον Έρνι, στο σπίτι τους. Ο Έρνι, διψώντας για τρυφερότητα, προσκολλάται στην οικογένεια, αναγκάζοντας τον Κλίβελαντ να καλέσει την πρόνοια ώστε να γυρίσουν τον Έρνι στο σπίτι.
Όταν ο Κλίβελαντ αρχίζει να ανησυχεί πως ο Κλίβελαντ Τζούνιορ δεν έχει φίλους, ξεκινάει μια αποστολή να του βρει έναν, και τα καταφέρνει βρίσκοντας τον Έρνι, τον παραμελημένο γιο του γείτονά του, Λέστερ. Ο Έρνι και ο Κλίβελαντ Τζούνιορ σύντομα γίνονται φίλοι, ωστόσο, όταν ο Έρνι αποφασίζει πως προτιμάει να ζήσει μαζί τους αντί με τον πατέρα του, αρνείται να φύγει, αναγκάζοντας τον Κλίβελαντ να καλέσει την πρόνοια ώστε να επιστρέψει ο Έρνι στον νόμιμο κάτοχό του.