Disney Αλέγκρα Ζωντανά!
Ζήστε την εμπειρία του «Disney Entrelazados Live!». Η παράσταση περιλαμβάνει τα πρωτότυπα τραγούδια «Donde voy» και «Convénceme», διασκευές κομματιών από τη δεκαετία του '90, όπως το «Keep Living Without Your Love», επιλογές από το μιούζικαλ «Freaky Friday: A New Musical» και σύγχρονες επιτυχίες, όπως το «Tacones Rojos» και το «Vivir Así».