Two for the Money
Ο Τζιμ χρειάζεται χρήματα για τα χριστουγεννιάτικα δώρα και βάζει τα δίδυμα να παίξουν σε μια ταινία με τον Στίβ Γκούτενμπεργκ (που υποδύεται ο ίδιος). Όταν η Σέριλ μαθαίνει το σχέδιο του Τζιμ, είναι αντίθετη. Ο Τζιμ και ο Άντι όμως συνωμοτούν για να χρησιμοποιήσουν τα δίδυμα. Όταν η Σέριλ ανακαλύπτει τι συνέβη, ο Τζιμ παίρνει ένα μάθημα.
Σε μια ύστατη προσπάθεια να κερδίσει χρήματα για τα χριστουγεννιάτικα δώρα των πέντε παιδιών του, ο Τζιμ καταφέρνει να βάλει τα δίδυμα παιδιά του να παίξουν σε μια ταινία με τον Στίβ Γκούτενμπεργκ (που υποδύεται ο ίδιος). Όταν η Σέριλ μαθαίνει το σχέδιο που έχει καταστρώσει ο Τζιμ, είναι αντίθετη. Ο Τζιμ και ο Άντι όμως συνωμοτούν για να χρησιμοποιήσουν τα δίδυμα ούτως ή άλλως, αλλά τότε ο σκηνοθέτης κόβει τα μαλλιά τους για να μοιάζουν περισσότερο μεταξύ τους. Όταν η Σέριλ ανακαλύπτει τι συνέβη, ο Τζιμ παίρνει ένα μάθημα για το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων.