Little Girl Blue
Οι Σταθμοί 19 και 23 προσπαθούν να γιορτάσουν τις Ευχαριστίες μετά τον αντίκτυπο της έκρηξης στη γειτονιά. Οι πυροσβέστες συγκεντρώνονται για να μαγειρέψουν, κάνουν πρόποση σε αγαπημένους που έχασαν και γιορτάζουν το ότι έχουν γίνει μια οικογένεια.