Doctor Who: Joy to the World
Όταν η Τζόι ανοίγει μια μυστική πόρτα στο Ξενοδοχείο Χρόνος, ανακαλύπτει κινδύνους, δεινόσαυρους, και τον Δόκτορα. Όμως, ένα σκοτεινό σχέδιο παίρνει σάρκα και οστά στη Γη, μια ανάσα πριν από τα Χριστούγεννα.