Drifting
Ο Κίαν και ο Πατ είναι κολλητοί φίλοι από παιδιά και κάνουν ό,τι τους αρέσει στην κωμόπολη όπου ζουν στα Μίντλαντς της Ιρλανδίας. Ο Κίαν είναι ικανοποιημένος με μια ζωή ποτού και εφήμερων σχέσεων, ενώ ο Πατ έχει αρχίσει να κουράζεται από όλα γύρω του.