Drive
Όταν ανακαλύπτονται πτώματα σε όλη τη Βοστώνη, η Μονάδα Συμπεριφορικής Ανάλυσης ερευνά μήπως μια υπηρεσία ταξί ή διαμοιρασμού διαδρομών που χρησιμοποίησαν τα θύματα πριν από το θάνατό τους θα μπορούσε να οδηγήσει την ομάδα στον δράστη.