Αφύπνιση
Ο Γουέσλι εντοπίζει έναν σαμάνο που μπορεί να «πάρει» την ψυχή του Έιντζελ και να τη φυλάξει σε ένα μπουκάλι, ώστε όταν ο Άντζελους τελειώσει τη μάχη του με το Τέρας, η ψυχή του Έιντζελ να επανέρθει.
Σε μια προσπάθεια να εντοπίσει το Τέρας και να επαναφέρει τον ήλιο, ο Γουέσλι φέρνει έναν σκοτεινό μυστικιστή για να πάρει την ψυχή του Έιντζελ και να απελευθερώσει τον Άντζελους, που ο Κόρντι προέβλεψε ότι θα κάνει μια θανάσιμη συμφωνία με τον δαίμονα.