Ημέρα Φωτογραφίας
Η τάξη θα βγάλει φωτογραφίες και η Λίζι δεν έχει τι να βάλει, πέρα από το κόκκινο πουλόβερ με τους μονόκερους, που της έπλεξε η γιαγιά της!