Στη Νοτιοανατολική Αλάσκα
Ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ ταξιδεύει στην άγρια περιοχή της νοτιοανατολικής Αλάσκας για να μάθει τα μυστικά της κουζίνας της περιοχής. Μαθαίνει να μαγειρεύει φώκια με έναν ντόπιο γέροντα Τλινγκίτ, σκαρφαλώνει έναν απότομο γκρεμό μέσα σε χιονοθύελλα και πάει για κυνήγι αγριόγαλου, πριν τεστάρει τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις του φτιάχνοντας ένα πλουσιοπάροχο γεύμα με τον θρυλικό ντόπιο σεφ, τον Λάιονελ Ουντίπα.