Το χριστουγεννιάτικο πάρτι
Ο Τζιμ φιλοξενεί τον πιτσαδόρο (Ρόμπερτ Μπελούσι) όταν ο πατέρας του τον έδιωξε από το σπίτι.
Η αγαπημένη πιτσαρία του Τζιμ απειλείται με κλείσιμο όταν ο ιδιοκτήτης και ο γιος του που κάνει τις παραδόσεις τσακώνονται με αφορμή το όνειρο του γιου να γίνει κωμικός πρόζας. Ο Τζιμ αναλαμβάνει να τους συμφιλιώσει, αλλά καταλήγει να έχει έναν μόνιμο φιλοξενούμενο στο σπίτι χωρίς την άδεια της Σέριλ.