Ο Βασιλιάς των Λιονταριών
Ο Όλαφ περήφανος, παρουσιάζει με πολύ διαφορετική ματιά την Περήφανη Γη, από το κλασικό Κινούμενο Σχέδιο της Disney του 1994, «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών», και πρωταγωνιστεί σε διάφορους ρόλους από τον Σίμπα και τον Μουφάσα μέχρι τον Πούμπα και τον Τιμόν. Καταπιάνεται επίσης, με το αξέχαστο κομμάτι του μπαμπουίνου Ραφίκι καθώς και με μια κορυφαία μάχη αργής κίνησης μεταξύ του Σίμπα και του Σκαρ (τον οποίο υποδύεται ο Σβεν).
Ο Όλαφ περήφανος, παρουσιάζει με πολύ διαφορετική ματιά τη Περήφανη Γη, από το κλασικό Κινούμενο Σχέδιο της Disney του 1994, «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών», και πρωταγωνιστεί σε διάφορους ρόλους από τον Σίμπα και τον Μουφάσα μέχρι τον Πούμπα και τον Τιμόν. Καταπιάνεται επίσης, με το αξέχαστο κομμάτι του μπαμπουίνου Ραφίκι. Συν το "Ο Κύκλος Ζωής" και με μια κορυφαία μάχη αργής κίνησης μεταξύ του Σίμπα και του Σκαρ (τον οποίο υποδύεται ο Σβεν), και ιδού άλλο ένα ακόμη μίνι αριστούργημα "Ο Όλαφ Παρουσιάζει"