Η Γλυκιά Ζωή Σαλπάρει
Ο Ζακ, ο Κόντι και η Λόντον μετακομίζουν στο Ατμόπλοιο Τίπτον για να φοιτήσουν στο γυμνάσιο στην ανοιχτή θάλασσα.
Είναι το πρώτο επεισόδιο και ο Κόντι και ο Ζακ πηγαίνουν μαζί με τη Λόντον στο Ατμόπλοιο Τίπτον για να φοιτήσουν στο σχολείο Σέβεν Σιζ Χάι. Ο κύριος Μόζεμπι δεν είναι πολύ χαρούμενος όταν βλέπει τους δύο δίδυμους, διότι ήλπιζε ότι ο χρόνος που θα περνούσε στη θάλασσα θα ήταν χαλαρωτικός. Στο μεταξύ, η νέα μαθήτρια, η Μπέιλι Πίκετ μεταμφιέζεται σε αγόρι για να πάρει μια θέση στο πλοίο, αφού όλες οι θέσεις για κορίτσια είχαν γεμίσει. Όταν ο Ζακ ανακαλύπτει ότι η Μπέιλι είναι η συγκάτοικός του, δεν ενθουσιάζεται πολύ με τη συμπεριφορά «του», αλλά όταν ανακαλύπτει ότι είναι κορίτσι, είναι πολύ χαρούμενος. Ο Κόντι είναι ενθουσιασμένος που θα απομακρυνθεί από τον αδερφό του μετά από 15 χρόνια, μέχρι να ανακαλύψει ότι ο συγκάτοικός του, ο Γούντι, είναι πιο περίεργος από τον Ζακ. Όλα κυλούν ομαλά, μέχρι που η Λόντον βρίσκει τρόπο να βγει από το πλοίο.