Θολά Νερά
Η Έμμα προσπαθεί να πείσει τον Αλαντίν να συνεργαστεί με την Τζάσμιν για να βοηθήσει την Άγκραμπα, ενώ η Ρετζίνα συνεργάζεται με τη Χιονάτη και τον Ντέιβιντ για να ελευθερώσουν τον Άρτσι απ’ τη Ζελίνα. Στο μεταξύ, στο παρελθόν, ο Χουκ πέφτει θύμα απαγωγής απ’ τον μυστηριώδη Κάπτεν Νέμο και είναι αιχμάλωτος στο υποβρύχιό του, τον Ναυτίλο.