Η μεγαλύτερη μέρα
Η Λένα υποστηρίζει τον Μπράντον καθώς ξαλαφρώνει από ένα παλιό μυστικό που θα μπορούσε να διαλύσει την οικογένειά του. Η Κάλι πάει με τον Τζουντ επίσκεψη στην οικογένεια Κουίν.
Η Λένα υποστηρίζει τον Μπράντον καθώς ξαλαφρώνει από ένα παλιό μυστικό που θα μπορούσε να διαλύσει την οικογένειά του. Η Κάλι πάει με τον Τζουντ επίσκεψη στην οικογένεια Κουίν, με την ελπίδα ότι ο Τζουντ δεν θα νιώθει πλέον τόσο μεγάλη απειλή από την άλλη πλευρά της ζωής της Κάλι. Εν τω μεταξύ, ο Τζίζους είναι διχασμένος ανάμεσα στα συναισθήματα ενοχής για την αποτυχημένη σχέση του με την Έμμα και στην πίεση να αποδείξει την πίστη του στη Χέιλι. Η χορευτική ομάδα της Μαριάνα προετοιμάζεται για έναν επερχόμενο διαγωνισμό και οι ανασφάλειές της θέτουν σε κίνδυνο τις επιδόσεις της.