Encordades
Μια ματιά στον ρόλο των γυναικών στον αθλητισμό και την κοινωνία, από τη δεκαετία του '40 μέχρι σήμερα. Στην Καταλανική Ορειβασία πλησιάζουμε το πάθος τους για τα βουνά. Ένα ταξίδι μέσα από την ιστορία των γυναικών της ορειβασίας και της αναρρίχησης στην Ισπανία, με τις μαρτυρίες που έχουν ξεπεράσει εμπόδια και στερεότυπα.