Friends with Benefits
Το 126 καταφθάνει όταν μια τελετή γάμου παίρνει διαστάσεις ολέθρου, ενώ η Γκρέις βοηθά μια αφέντρα και τον σκλάβο της που έχουν μπλέξει σε μια σοκαριστική κατάσταση. Εν τω μεταξύ, ο Όουεν και η Γκουίνεθ πασχίζουν να προσδιορίσουν τη νέα τους σχέση και ένας άντρας από το παρελθόν της Μαριάν ξαναμπαίνει στη ζωή της.