Εξαιρετικά πτώματα
Ο Ρότζερ, η Φρανσίν κι ο Τζεφ μισούν τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, επειδή έχουν δουλειές και σκοπό στις ζωές τους. Το τρίο αποφασίζει να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση ξεναγήσεων που θα είναι βασισμένη στον διάσημο κατά συρροή δολοφόνο του Λάνγκλεϊ Φολς.
Ο Ρότζερ, η Φρανσίν κι ο Τζεφ μισούν τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας επειδή έχουν δουλειές και σκοπό στις ζωές τους. Το τρίο αποφασίζει να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση ξεναγήσεων που θα είναι βασισμένη στον διάσημο κατά συρροή δολοφόνο του Λάνγκλεϊ Φολς. Τα βρίσκουν, όμως, σκούρα και μαθαίνουν πόσο δύσκολο είναι να διευθύνεις μια επιχείρηση. Στο μεταξύ, ο δολοφόνος είναι ακόμα ελεύθερος κι εντυπωσιάζεται από την ξενάγηση.