Μακριά Από το Πλήθος
Σε αυτό το παθιασμένο ρομαντικό δράμα, η Κάρεϊ Μάλιγκαν πρωταγωνιστεί ως μια πεισματάρα νεαρή κληρονόμος που καταδιώκεται από τρεις μνηστήρες: έναν γεροδεμένο εκτροφέα, έναν τολμηρό στρατιώτη και έναν εύπορο μεγαλύτερο σε ηλικία εργένη.
Η Κάρεϊ Μάλιγκαν πρωταγωνιστεί ως μια πεισματάρα νεαρή γυναίκα σε αυτό το παθιασμένο ρομαντικό δράμα, βασισμένο στο κλασικό λογοτεχνικό έργο του Τόμας Χάρντι. Η Μάλιγκαν υποδύεται την Μπαθσίμπα Έβερντιν, μια ανεξάρτητη κληρονόμο που προσελκύει τρεις πολύ διαφορετικούς μνηστήρες: έναν γεροδεμένο εκτροφέα προβάτων (Ματίας Σένερτς), έναν όμορφο και απερίσκεπτο λοχία (Τομ Στάριτζ) και έναν εύπορο ώριμο εργένη (Μάικλ Σιν).