Χωρίς Κανόνες
Το σπίτι γίνεται ανυπόφορο όταν ο Μάικλ αποφασίζει να αφήσει τα παιδιά να κάνουν ό,τι θέλουν.
Το σπίτι γίνεται ανυπόφορο όταν ο Μάικλ αποφασίζει να αφήσει τα παιδιά να κάνουν ό,τι θέλουν. Η Κλερ χάνει το λεωφορείο για το σχολείο γιατί ο Μάικλ δεν την ξύπνησε. Η πίεση στον Τζούνιορ γίνεται υπερβολική όταν ο Μάικλ πατάει το ποδήλατό του, που ήταν ακόμα παρκαρισμένο στο γκαράζ, και τον κλειδώνει έξω από το σπίτι μέχρι τις 6:00 το πρωί. Τα παιδιά τελικά καταλαβαίνουν ότι οι κανόνες είναι σημαντικοί και ότι η τήρησή τους δείχνει εκτίμηση σε όσα τους προσφέρει ο Μάικλ.