Ένα ποτήρι κρασί ακόμα.
Η οικογένεια πηγαίνει εκδρομή οινογευσίας και μένει στο εξοχικό του νέου αφεντικού της Χέιλι, όπου ο μόνος κανόνας είναι: μην αγγίζετε την τιάρα! Στο μεταξύ, η Γκλόρια και ο Μιτς είναι καλεσμένοι σε ένα πάρτι στο σπίτι της Όπρα, αλλά δεν μπορούν να φέρουν μαζί τους κανέναν άλλον.