Καλός Τρελός
Όταν η Λίλι και ο Μάρσαλ διοργανώνουν πάρτι για το μωρό, ο Μάρσαλ αρχίζει να πανικοβάλλεται αφού συνειδητοποιεί ότι το μωρό έρχεται σύντομα.
Όταν η Λίλι και ο Μάρσαλ διοργανώνουν πάρτι για το μωρό, ο Μάρσαλ αρχίζει να πανικοβάλλεται αφού συνειδητοποιεί ότι το μωρό έρχεται σύντομα. Στο μεταξύ, ο Τεντ και η Ρόμπιν συμβιβάζονται με τη σχέση τους και ο Μπάρνι πηγαίνει με τον Μάρσαλ ένα μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητο.