Ψυχρά Κι Ανάποδα 2 Τραγουδήστε Μαζί Μας
Τραγουδήστε όλα τα τραγούδια της ταινίας "Frozen 2" των Στούντιο Κινουμένων Σχεδίων Γουόλτ Ντίσνεϊ. Η έκδοση της ταινίας για τραγούδι εμφανίζει τους στίχους στην οθόνη καθώς παρακολουθείτε τα αγαπημένα σας μουσικά κομμάτια, όπως "Στο Άγνωστο", "Όταν θα Μεγαλώσω", "Χαμένη στο Δάσος", "Φανερώσου" και πολλά άλλα!