Ενώ μας μαθαίνει να σχεδιάζουμε τον Όλαφ, έναν από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες του Ψυχρά κι Ανάποδα, η Χιουν Μιν Λι μοιράζεται μαζί μας το πώς η μητέρα της, μετά τον θάνατό της, την οδήγησε σε μια καριέρα στα κινούμενα σχέδια.