Θαύμα στο Γήπεδο
Εμπνευσμένη από τη ζωή του Λαμόντ Καρ, η ταινία είναι μία διαπολιτισμική, πνευματική ιστορία ενός πρώην αστέρα του κολεγιακού μπάσκετ, που πείθεται από μία ομάδα Εβραίων μαθητών να προπονήσει την ομάδα μπάσκετ τους, που δεν έχει καμία νίκη.
Εμπνευσμένη από τη ζωή του Λαμόντ Καρ (Πρωτάθλημα Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια, 1976), η ταινία είναι μία διαπολιτισμική, πνευματική ιστορία ενός πρώην αστέρα του κολεγιακού μπάσκετ, που πείθεται από μία ομάδα Εβραίων μαθητών να προπονήσει την ομάδα μπάσκετ τους, που δεν έχει καμία νίκη. Τα αγόρια μελετούν επίσης τη θαυμάσια ιστορία του Χάνουκα του Ιούδα και των Μακκαβαίων και, βρίσκοντας ομοιότητες μεταξύ του Λαμόντ και του Ιούδα, πείθονται ότι είναι η μετενσάρκωση του Εβραίου ήρωα. Η σημασία της επιμονής, της ομαδικής δουλειάς, της επίτευξης των ονείρων, της πίστης, και του θαύματος του φωτός παρουσιάζονται με εμψυχωτικό τρόπο, καθώς ο προπονητής και τη ομάδα των νεαρών ετοιμάζονται για την ημέρα του αγώνα του πρωταθλήματος.