Let It Be Him
Ενώ χτυπάει πόρτες και ψάχνει να βρει στοιχεία, η Κάσι έρχεται απροσδόκητα πρόσωπο με πρόσωπο με τον Ρόναλντ. Η Μέριλι παίρνει μια απόφαση που αλλάζει τη ζωή της και βάζει τη μοίρα τόσο τη δική της όσο και του Ρικ στα χέρια της.