Gifts of the Heart
Η τυχαία συνάντηση της Λούσι με τον Τομ σε μια μικρή παραλιακή κωμόπολη της Αγγλίας οδηγεί σε έρωτα και τελικά σε γάμο. Παρότι βιώνει μια σοκαριστική τραγωδία, η Λούσι συνειδητοποιεί ότι η ζωή είναι γεμάτη μυστήριο και ότι οι αντιξοότητες συμβάλλουν στη συναισθηματική εξέλιξη.