Ένα Κορίτσι Γνωρίζει το Θέρετρο για Σκι Μέρος Δεύτερο
Τώρα που η εκδρομή για σκι τελειώνει, είναι προφανές ότι ο Λούκας πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στη Μάγια και τη Ράιλι.