Ένα Κορίτσι Γνωρίζει την Αλήθεια
Ο Κόρι διδάσκει ένα μάθημα σε σχέση με την αλήθεια, η Ράιλι και η Μάγια προσπαθούν να ξεκαθαρίσουν αν ήταν σωστό που είπαν ψέματα στον Φαρκλ ότι είναι καλός ηθοποιός και αν η Μάγια έπρεπε να κρατήσει το μενταγιόν που βρήκε.
Όταν ο Κόρι διδάσκει ένα μάθημα σε σχέση με την αλήθεια, η Ράιλι και η Μάγια προσπαθούν να ξεκαθαρίσουν αν ήταν σωστό που είπαν ψέματα στον Φαρκλ ότι είναι καλός ηθοποιός και αν η Μάγια έπρεπε να κρατήσει το μενταγιόν που βρήκε, παρόλο που δεν της ανήκει.