Γκούφι και Γουίλμπερ
Ο Γκούφυ λανσάρει τη δική του σειρά κινουμένων σχεδίων με αυτήν την ευρηματική ταινία μικρού μήκους όπου τον βρίσκουμε να συνεργάζεται με την ακρίδα του, τον Γουίλμπουρ, προκειμένου να δελεάσει ψάρια στα δίχτυα του. Όταν διαπιστώνει, έστω και αργά, ότι η ζωή του Γουίλμπουρ κινδυνεύει, ο Γκούφυ σπεύδει να σώσει τον φίλο του από έναν πεινασμένο βάτραχο.