Χάρη
Η Ρόμπιν Ρόμπερτς έχει μια εγκάρδια συζήτηση με την ξεκαρδιστική κωμικό Λόνι Λοουβ, την ηθοποιό/τραγουδίστρια Κρίσι Μετζ και την αγαπημένη τηλεοπτική προσωπικότητα Κέλι Όσμπορν για την ανακάλυψη και την προσφορά της χάρης στον εαυτό τους. Μάθετε πώς αυτές οι πολύπλευρες γυναίκες έχουν μεταμορφώσει τις εμπειρίες των επικρίσεων και συναισθημάτων ήττας σε ενέργεια που άλλαξε σ’ αυτό που είχαν ονειρευτεί για τη ζωή τους και τις καριέρες τους.