Grave
Ο Τζάιλς επιστρέφει από την Αγγλία σε μια προσπάθεια να σταματήσει τη Γουίλοου, αλλά στο τέλος η πιο παλιά της φίλη είναι αυτή που απαλύνει τον πόνο της και τη σταματά από το να καταστρέψει τον κόσμο.