Ο Groot Χώνει τη Μύτη του
Ο Groot ανακαλύπτει μια βιονική συσκευή σε σχήμα μύτης που του δίνει την αίσθηση της όσφρησης, μα σύντομα αντιλαμβάνεται πως δεν πρέπει να χώνει τη μύτη του σε ξένες υποθέσεις.