Οι Φύλακες του Πολυσύμπαντος
Η σειρά ΘΡΥΛΟΙ θυμάται μερικά συγκλονιστικές στιγμές από τον πρώτο κύκλο "What If...?", της πιο εκπληκτικής σειράς της Marvel Studios που εξερευνά το Πολυσύμπαν και τις αμέτρητες αφηγήσεις που έχει να προσφέρει. Αφήστε τον Παρατηρητή να είναι ο οδηγός σας σε αυτό το εκπληκτικό ταξίδι, το οποίο περιλαμβάνει μια συνάντηση με τους φημισμένους Φύλακες του Πολυσύμπαντος.
Όλοι ξέρουμε τις ιστορίες. Είναι πραγματικά θρυλικές και περνούν από γενιά σε γενιά. Ποιος δεν θυμάται την κλασική ιστορία στην οποία η Πέγκι Κάρτερ πήρε τον ορό του υπερ-στρατιώτη και μεταμορφώθηκε σε λοχαγό Κάρτερ; Ή τι γίνεται στην αξέχαστη μακροσκελή ιστορία όπου ο Τι'Τσάλα μεγάλωσε για να γίνει ο διαγαλαξιακός παράνομος γνωστός ως Σταρ-Λορντ; Αν τίποτα από αυτά δεν σας ακούγεται σωστό, έχετε δίκιο. Αυτά τα πράγματα συνέβησαν, αλλά όχι μέσα στα όρια του σύμπαντος με το οποίο είμαστε πιο εξοικειωμένοι. Η σειρά ΘΡΥΛΟΙ θυμάται μερικά στιγμιότυπα από το "What If...?", μια εκπληκτική σειρά που εξερευνά το Πολυσύμπαν και τις αμέτρητες αφηγήσεις που έχει να προσφέρει. Ο Παρατηρητής είναι ο οδηγός σας σε αυτό το εκπληκτικό ταξίδι, το οποίο περιλαμβάνει μια συνάντηση με τους Φύλακες του Πολυσύμπαντος.