Νοητικό
Μια ακτίνα χτυπάει τον Βολίδα και αποκτά δυνάμεις μέντιουμ. Αλλά πριν ξαναγίνει φυσιολογικός, οι κακοί κλέβουν την ακτίνα για να αυξήσουν τις δυνάμεις τους!