Κατσαριδάκι... Λατρεία Μου
Ο Χέρμπι επιστρέφει δυναμικά και είναι έτοιμος για νέες περιπέτειες. Αυτήν τη φορά, η συμπρωταγωνίστριά του Χέλεν Χέιζ πασχίζει να σώσει το αγαπημένο της βικτωριανό σπίτι από τις μπουλντόζες ενός άπληστου εκατομμυριούχου κατασκευαστή. Τώρα, η έκβαση εξαρτάται από τη έγκαιρη παρέμβαση του Χέρμπι.
Ο Χέρμπι επιστρέφει δυναμικά και είναι έτοιμος για νέες περιπέτειες, με συμπρωταγωνίστρια τη Χέλεν Χέιζ, σε μια εξαιρετική ερμηνεία στην πρώτη κινηματογραφική κωμωδία της σπουδαίας καριέρας της. Μαζί με τους συμπρωταγωνιστές της, Κεν Μπέρι και Στέφανι Πάουερς, πασχίζει να σώσει το αγαπημένο της βικτωριανό σπίτι από τις μπουλντόζες του άπληστου εκατομμυριούχου κατασκευαστή Κίναν Γουίν, του πιο αξιαγάπητου κακού της Disney. Τώρα, η έκβαση εξαρτάται από τη έγκαιρη παρέμβαση του Χέρμπι. Δέστε τις ζώνες ασφαλείας σας κι ετοιμαστείτε για μία αξέχαστη κούρσα!