Ηρακλής: Πέρα από το Μύθο
Αφού τον πήραν ως νεογέννητο και τον υιοθέτησαν στη γη, ο Ηρακλής γίνεται ένας αδέξιος έφηβος πυλώνας δύναμης. Ανακαλύπτει ότι έχει μια θέση στον Όλυμπο δίπλα στον πατέρα του Δία, αν μπορεί να αντέξει τους αυξανόμενους πόνους και να προχωρήσει από το μηδέν στο να γίνει αληθινός ήρωας. Μαζί με τον Πήγασο, τον ιπτάμενο επιβήτορα, και τον Φιλ, έναν δυναμικό προσωπικό γυμναστή, ο Ηρακλής έχει αποστολή να κάνει τον Άδη να το πληρώσει ακριβά μια και καλή.
Όταν τον πήραν ως νεογέννητο και τον υιοθέτησαν στη γη, ο Ηρακλής γίνεται ένας αδέξιος έφηβος πυλώνας δύναμης. Ενώ προσπαθεί να ταιριάξει, ανακαλύπτει ότι ο πατέρας του είναι ο Δίας και θα μπορούσε να ζει στον Όλυμπο, αν μπορεί να προχωρήσει από το μηδέν στο να γίνει αληθινός ήρωας. Ο Ηρακλής ενώνει δυνάμεις με τον παιδικό του φίλο Πήγασο, το ιπτάμενο άλογο, και τον Φιλ, έναν άγριο γυμναστή, για την αποστολή. Μα δεν είναι εύκολο έργο, καθώς πρέπει να αντιμετωπίσει το πνεύμα της Ελληνίδας καλλονής Μεγκ και τον μοχθηρό τσαντίλα Άδη. Με τη βοήθεια από τα κωμικά τσιράκια Πόνο και Πανικό, ο Άδης σχεδιάζει να εξουσιάσει το σύμπαν με τον Ηρακλή να στέκεται εμπόδιο στον δρόμο του. Περιέχει απεικονίσεις καπνού.