High Life at Low Temperatures
Στην "Μικρή Σιβηρία" της Αυστρίας, οι παγωμένοι άνεμοι του Λουνγκάου από τα ψηλά βουνά δημιουργούν ένα μοναδικό αλπικό τοπίο. Τα ρυάκια δημιουργούν βάλτους, χερσότοπους και λίμνες, στηρίζοντας ποικίλη πανίδα. Τα καλοκαίρια σφύζουν από φωλιές αετών, ερμίνες και γεννήσεις αλπικών σαλαμάνδρων, ενώ ελλοχεύει το κρύο του χειμώνα.