Μιούζικαλ Στο Σχολείο: Το Μιούζικαλ: Γιορτινό Αφιέρωμα
Γιορτάστε τα Χριστούγεννα με το καστ του "Μιούζικαλ στο Σχολείο, το Μιούζικαλ, η Σειρά!" Δείτε τους αγαπημένους σας ηθοποιούς να μοιράζονται κλασικά και καινούργια εορταστικά τραγούδια, τις αγαπημένες αναμνήσεις τους από τα Χριστούγεννα και μερικά παρασκηνιακά μυστικά όπως "Ποιος θα ήταν ο πρώτος στη λίστα των ατάκτων του Άγιου Βασίλη;" Ένα εορταστικό και διασκεδαστικό επεισόδιο που δεν πρέπει να χάσετε!
Γιορτάστε τα Χριστούγεννα με το καστ του "Μιούζικαλ στο Σχολείο, το Μιούζικαλ, η Σειρά!" Δείτε τους αγαπημένους σας ηθοποιούς να μοιράζονται κλασικά και καινούργια εορταστικά τραγούδια, όπως τα “This Christmas,” “Feliz Navidad,” “Hanukkah Medley” και άλλα! Θα ακούσετε επίσης το “Perfect Gift”, το καινούργιο τραγούδι που έγραψε ο Τζόσουα Μπάσετ. Το καστ θα μοιραστεί μαζί σας τις αγαπημένες αναμνήσεις τους από τα Χριστούγεννα, μερικά παρασκηνιακά μυστικά και φυσικά μερικές χριστουγεννιάτικες ευχές! Είναι ο ιδανικός τρόπος για να μοιραστούμε τη χαρά των Χριστουγέννων... Καλές Γιορτές!