How to Re-Establish a Vodka Empire
Ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί το ταξίδι του σκηνοθέτη Νταν Έντελστιν καθώς εντοπίζει την χαμένη εβραϊκή ουκρανική κληρονομιά του και προσπαθεί να επαναφέρει την άλλοτε δοξασμένη αυτοκρατορία βότκας του προπάππου του.