Κατηγορώ!
O Όουεν ζητάει τη βοήθεια του Πολ για να αποδείξει την αθωότητα της Κέντρα. Στο μεταξύ, η Τόμι αντιμετωπίζει τους ενορίτες που κουτσομπολεύουν τη σχέση της με τον πάστορα Τρέβορ.