Η Πριγκίπισσα του Πάγου
Ένα ασχημόπαπο πραγματοποιεί το όνειρό της να γίνει πατινέζ με τη βοήθεια της φυσικής, μιας ξεπεσμένης προπονήτριας, τριών σνομπ πατινέζ, ενός σωρού γονιών και του ομορφόπαιδου που χειρίζεται το γυαλιστικό του πάγου.
Η «Πριγκίπισσα του Πάγου» είναι μια ξεκαρδιστική και ζεστή ιστορία ενηλικίωσης, με τη δημοφιλή έφηβη σταρ Μισέλ Τράχτενμπεργκ στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Παρότι επιθυμεί να γίνει πρωταθλήτρια του καλλιτεχνικού πατινάζ, η άχαρη Κέισι Καρλάιλ (Τράχτενμπεργκ) ήταν πάντα μια διαβαστερή και απροσάρμοστη μαθήτρια. Με την ισχυρογνώμονα μητέρα της (Τζόαν Κιούζακ) να την ωθεί να περάσει σε ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο, φαίνεται πως δεν θα γίνει ποτέ σαν τις ταλαντούχες πατινέζ που θαυμάζει. Όταν, όμως, η Κέισι αποφασίζει να ακολουθήσει την καρδιά της, μεταμορφώνεται πέρα από κάθε της φαντασία! Με τη συμμετοχή της Κιμ Κατράλ, μια αισιόδοξη και διασκεδαστική ιστορία για όλη την οικογένεια.