Kill Shot
Η ομάδα αναζητά έναν ελεύθερο σκοπευτή που τρομοκρατεί τη Νέα Υόρκη. Η Μπέκετ προσπαθεί να κρύψει από τον Καστλ και τους ντετέκτιβ το μετατραυματικό της στρες που χειροτερεύει.