Η Άκρη του Μυστηρίου
Η Peggy και ο Σόουζα προτείνουν μια ανταλλαγή στη Whitney Frost, ενώ η ΣΕΑ λαμβάνει βοήθεια από τον Howard Stark που μπορεί να είναι το κλειδί για την εξάλειψη της Μηδενικής Ύλης.