Κρυπτονίτης
Η Τζες συναντά τον νέο της συγκάτοικο, τον Ουίνστον. Τα παιδιά βοηθούν την Τζες να βγάλει τα πράγματά της από το διαμέρισμα του πρώην φίλου της.
Ο Νικ και ο Σμιτ πείθουν την Τζες να βγάλει τα πράγματά της από το διαμέρισμα του πρώην φίλου της, Σπένσερ. Η Τζες γνωρίζει τον νέο συγκάτοικο, τον Ουίνστον, ο οποίος έχει επιστρέψει από το μπάσκετ στη Λετονία. Ο Ουίνστον προσπαθεί να πάρει το παλιό του δωμάτιο πίσω από τον Σμιτ.